Известие

Collapse
No announcement yet.

нолата ми грее

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • нолата ми грее

    моля за помощ.когато карам колата с около 80км дурйи температура малко преди 90 градуса,като я сручкам до 200км отива до 120 градуса,после като намаля пак на 80км пада на 70 градуса какво да и сменям Карам АЛФА РОМЕО 156 1.9 ЖТД
    Alfa Romeo 147 1.6 105bhp. 01'

  • #2
    Хайде да поразгледаш малко правилата във форума и старите теми. Има толкова изписано, че......

    И пиши по-прилежно.

    Comment


    • #3
      Ми термостатче може да е, но недей кара с 200, след като ти стига до 120 градуса! Да не се случи най-лошото Моята стрелка никога не е минавала онова положение под 90-те градуса. Определено имаш проблем и докато не се оправи не я натискай и си следи температурата постоянно. Достатъчни са ти 1-2 минути с прегрят двигател да караш за да я окотиш
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от trustworthy
        Ми термостатче може да е, но недей кара с 200, след като ти стига до 120 градуса! Да не се случи най-лошото Моята стрелка никога не е минавала онова положение под 90-те градуса. Определено имаш проблем и докато не се оправи не я натискай и си следи температурата постоянно. Достатъчни са ти 1-2 минути с прегрят двигател да караш за да я окотиш
        Вие нормални ли сте бе този мотор ако вдигне 120 градуса ще е прегрял отдавна
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          1.Moже да ти е запецнал
          термостата и да не отваря достатъчно- като караш бавно стига за да охлажда , ама като го надуеш не може вече да върти с пълен капацитет големия кръг и дига градуси
          2. Провери на диагностика как ти отчитат уредите - 120 градуса за дизел са адски много,дано не показва вярно или да грешиш
          Почисти си радиаторите със сваляне радиатор на климата - мажду двата може да е доста гняс -НЕ пръскай с пароструйка и силна струя да не повредиш[/list]
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Mury
            ...Вие нормални ли сте бе този мотор ако вдигне 120 градуса ще е прегрял отдавна
            Откога зе да разбираш от дизели,бе Тииии дизелите остави на нас
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Oтиди на диагностика да ти сравнят показанията с това което мери датчика на блока и това което ти показва стрелката. Моята работеше на 70 градуса според показанията на таблото, а всъшност тестера показа, че реалните градуси са 87-8. Познавам няколко човека са 156-ци на които показанията са им грешни. Дано да е това проблема. Иначе тая кола както си я карал на 120 градуса никак не е добре. Следи си редовно температурата и гледай да не вдига повече от 90 градуса, защото прегрееш ли един път дизела направо му разказваш играта.
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD 140 h.p. 2002 г.

              Comment


              • #8
                аз не мога да разбера как така при висока скорост почва да грее със тази насрещтна въздушна струя
                да беше казал че в задръстванията му грее разбирам
                ама със 180-190 на мен капака на колата ми е леденон студен
                а поне пич след какви километри загрява
                и при какви обороти ти е колата
                ако е във на 4500 ми се струва че е нормално дизел да почне да греее
                ама не съм карал такъв змеи и не мога да кажа в какви обороти е
                щото моя фиат не грее при тая скорост
                а със едно пунто 1,2 16 в при 200 почва да загрява ама е във 6000 и кусор оборота

                Comment


                • #9
                  При подобни скорости ЖТД-то ми е на 4200 об някъде и по-нагоре не иска да ходи. Но определено не е нормално да загрява над 90 градуса Ако ще и само в червения сектор на оборотомера да се кара колата.
                  Колегата си има някакъв проблем и му стискам палци на колегата да е минал метър с това прегряване до 120 оС, че главите на тея двигателчета са малко скъпички
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #10
                    Абе и на мене ми ги прави тея номера ама не винаги, преди 2 дена ходих до Бургас и загряваше, вчера се върнах и си беше нормално, като карах с над 150 карам и загряваше, а на връщане не А по задръстванията в София и 40 градуса да е навънка няма проблеми, не мърда
                    Alfa 2.4 JTD

                    Comment

                    Working...
                    X